Carmen Hurtado i María Jesús Bermúdez: “Durant el confinament vam aprofitar el temps per posar en marxa La llave de mis sueños”

0
164

Hurtado, del Divinity Outlet, i Bermúdez, del Taller de Ideo, han creat una marca de roba esportiva i urbana amb la denominació d’origen de la Llagosta, La llave de mis sueños. El projecte va prendre forma durant la pandèmia i avui dia és tota una realitat i una nova via de negoci per a les llagostenques.

Què aporta la roba de La llave de mis sueños?
(CH) Simplement era un somni que teníem nosaltres de fer un projecte conjunt. A María Jesús se li dona molt bé tot allò referent al patronatge i al disseny i jo també tinc idea perquè tracto molt a la gent. Com que ara està tan de moda jugar a pàdel, i jo practico pàdel, ens vam llençar per fer una línia de moda esportiva, en aquest cas de pàdel.

(MJB) Sincerament, que Carmen i jo ens complementem i aportem idees que tot suma. El nom de la marca reflexa el concepte que volem aconseguir, La llave de mis sueños, és a dir, que cadascuna es faci seva la marca i està enfocada a la dona. Pensem en una dona d’una edat ja assentada i que pensa en ella mateixa. Ara estem amb el pàdel, però s’obriran altres fronts que anirem fent sobre la marxa.

Quan va néixer la idea?
(CH) Va néixer un any abans del confinament, però va quedar aturat. La volta li hem donat durant el confinament perquè, com que tot ha canviat de cop, hem vist que hi havia una oportunitat de mercat. Ha estat el moment.

(MJB) Pensa que a tot aquell que tingui negoci ens ha tocat reinventar-nos, perquè tot el que fèiem abans del confinament ha variat. Per a nosaltres, va ser una oportunitat. Si ara tenim aturades les activitats, és precisament ara quan tenim el temps que sempre ens faltava. Durant el confinament vam aprofitar el temps d’inactivitat per posar en marxa La llave de mis sueños. Vam planificar i fer un nou compte enrere.

Per què us inicieu amb la roba esportiva de pàdel?
(CH) Simplement perquè jo jugo a pàdel i veig que hi ha un mercat, a tothom li ha donat per fer esport i el pàdel està de moda. Jo el que veia de roba era molt bàsic, tot amb els mateixos colors. Hi ha a qui li agrada destacar als models, com em passa a mi, i vaig pensar que havíem de fer alguna cosa i li vaig dir a la María Jesús.

(MJB) Ara veiem que està de moda jugar a pàdel, però, al nostre entorn, quan es van assabentar que fèiem aquest tipus de roba, no tothom el practica. Llavors hi havia una petició de fer roba esportiva més àmplia. Nosaltres agafem el concepte de roba de pàdel perquè hi ha un mercat obert en aquests moments. Volem cobrir unes necessitats que les marques comercial no donen.

Per exemple?
(MJB) Una cosa tan senzilla com fer una faldilla més llarga, que tingui més teixit, que no quedi tan atapeïda al cos, tenir en compte que els pantalons de la faldilla siguin més llargs o les samarretes que arribin fins als malucs. Sobretot, és escoltar a les persones i intentar solucionar les necessitats que tenen. Volem resoldre els problemes que la gent ens transmet. Ara mateix fem roba per a un entorn proper i el nostre punt de venda és Outlet Divinity. Llavors, Carmen em trasllada les peticions i jo gestiono el patronatge i la confecció.

(CH) Jo em dedico més a la pàgina web i a la venda de la roba. Jo jugo amb gent i les persones em comenten idees. Llavors veig el que vol la gent i puc transmetre algunes idees i després fem elecció de material i fem els nostres models.

(MJB) Quan fem l’elecció del material es veu claríssim la unió que fem totes dues. Crec que això és l’èxit dels dissenys i els conjunts. Hi ha combinacions que la gent no les sap veure i nosaltres crec que tenim un do. (riures)

És una roba cridanera.
(MJB) Hi ha roba cridanera, però tenim de tot. Fem servir el concepte del conjunt i, per petició de la gent, fem un disseny de colors bàsics. Això és un fons d’armari. Nosaltres confiem molt en com queda posat i les combinacions donen color, no són arriscades. La resposta està en la gent que s’ho posa i se sent a gust i li afavoreix. A més, ho veiem al carrer que qui porta els nostres conjunts hi ha una resposta molt positiva. Hi ha un reconeixement. Potser hi ha qui no ens coneix, però el boca-orella ens està fent créixer.

Quines són les metes?
(MJB) En aquest tipus de projectes el catàleg que tindrem es basa en les peticions i hem començat així fent roba de pàdel. L’objectiu és fer coses que ens agradin a nosaltres i cobrir les necessitats, ja sigui en disseny o propostes. Va en funció de la demanda que tenim. Qui ens havia de dir fa un any que estaríem fent una línia de roba de pàdel? Vet aquí com evoluciona això en els pròxims sis mesos… no ens podem tancar portes i tampoc obrir finestres que no siguin per a nosaltres.

(CH) Volem gaudir el projecte i no ens volem atabalar. Ho fem perquè ens agrada escollir els teixits, els dissenys… tot ho estem gaudint i, si després ens acompanya el negoci, millor.

Publicitat