Dimecres, 11 març 2026
19.5 C
La Llagosta

José Ramón Vera presenta ‘Los planes de Dios’, la seva quarta novel·la

José Ramón Vera va presentar la seva quarta novel·la amb Los planes de Dios, el passat divendres a la Sala de Plens de l’Ajuntament. L’escriptor llagostenc va explicar el seu debut en novel·la negra amb l’ajut d’Iman Aoulad, coautora del pòdcast En tapa blanda.

Vera va presentar el seu nou llibre en un format de conversa, on va explicar quan va sorgir la idea del llibre. “Tinc la mania de què cada vegada que faig un llibre nou, vull fer un nou gènere. En aquesta ocasió, volia fer un de novel·la negra i tenia clar que no faria una història d’assassinats, així que em vaig decantar per un segrest”, deia Vera, que afegia: “vaig començar a redactar el llibre abans d’El Sexo de Pandora, que és la meva tercera novel·la, però llavors va arribar la pandèmia sanitària i me’n vaig enamorar de Pandora. Així que primer vaig publicar el de Pandora i després vaig reprendre la redacció de Los planes de Dios, que crec que tenia sortida com a llibre”.

Los planes de Dios tracta del segrest de Francesc Taradell, que és un personatge públic amb un passat de foscor. El segrest ha estat dirigit per una persona, que no se sap quina és, però que està molt present en tot moment. La novel·la, que ha estat autoeditada, es pot comprar en format digital, amb un preu de 3,99 euros, i físicament, per 15,60 euros, mitjançant Amazon.

José Ramón Vera va publicar el 2015 la seva primera novel·la amb Autocompasión de un tonto con suerte; el 2018, Proyecto Verne; el 2023, El Sexo de Pandora; i a finals del 2025 va publicar Los planes de Dios.

Publicitat

Publicitat

Més notícies