Divendres, 17 abril 2026
19.5 C
La Llagosta

José Ramón Vera publica la seva quarta novel·la, ‘Los planes de Dios’

José Ramón Vera ha publicat la seva quarta novel·la amb Los planes de Dios. L’escriptor llagostenc s’ha autoeditat el seu nou llibre, que ja es pot comprar en format digital i, posteriorment, físicament.

Los planes de Dios tracta del segrest de Francesc Taradell, que és un personatge públic amb un passat de foscor. El segrest ha estat dirigit per una persona, que no se sap quina és, però que està molt present en tot moment. “És la meva primera novel·la de suspens amb un segrest amb tres persones involucrades, que no saben ben bé què busquen. Només fan allò que vol que faci la persona que els ha contractat. A partir d’aquí, es pot passar una estona divertida per saber qui és el dolent, amb algunes sorpreses”, assenyala l’escriptor.

D’entre els personatges, hi ha Lucho -ara anomenada Ana Belén-, que ja va publicar en la seva primera novel·la Autocompasión de un tonto con suerte, que és una noia transgènere i conductora de taxi. José Ramón Vera també ha publicat les novel·les del Sexo de Pandora i Proyecto Verne.

Publicitat

Publicitat

Més notícies