L’Entidad Dominó La Llagosta va lliurar dissabte els premis de la Lliga de dòmino en un acte a la plaça de la Concòrdia. El guanyador d’aquesta 25a edició de la competició ha estat la Peña Madridista i el subcampió, el Bar Ramiro. També van rebre un premi les millors parelles de les sis entitats que han participat en la lliga. Amb motiu del 25è aniversari de la competició, l’Entidad Dominó La Llagosta va lliurar als participants i a les entitats un obsequi.
Dissabte, també es van lliurar els premis de la Copa de la lliga, que ha guanyat l’Entidad Dominó La Llagosta. El subcampió ha estat la Peña Madridista.
A l’acte de dissabte, hi van anar l’alcalde, Óscar Sierra, diversos regidors de l’equip de govern i dos diputats del PSC al Parlament, la llagostenca Conchi Jiménez i Mario García.



