La llave de mis sueños, nova marca de roba urbana creada entre El Taller de Ideo i Divinity Outlet

0
250

Les botigues El Taller de Ideo i Divinity Outlet han unit forces per crear sinergies per posar en marxa una nova roba de marca urbana, La llave de mis sueños. La nova marca de roba té la denominació d’origen de la Llagosta “perquè la confecció la fem al meu taller i la comercialització a la botiga del Divinity Outlet. És una nova marca 100×100 llagostenca, tot ho fem aquí”, admet Maria Jesús Bermúdez, d’El Taller de Ideo.

Bermúdez, juntament amb Carmen Hurtado del Divinity Outlet, van idear durant el confinament la creació de la nova marca, tot i que en els seus primers models s’han centrat en roba de pàdel. “La meva companya juga a pàdel bastant sovint i m’havia dit que podia ser una possibilitat. Ho vam mirar i sincerament hem vist que hi ha pocs tallatges de la roba d’aquest esport, i ens hem posat a fer models i complements amb una gran acceptació”, explica la modista d’El Taller de Ideo, que informa que el pròxim 8 de maig es farà l’acte de presentació oficial de la nova línia esportiva de pàdel de La Llave de mis sueños a les instal·lacions del Pàdel La Llagosta, a les 12 h.

Tot i començar amb una línia de roba de pàdel, La llave de mis sueños també està confeccionant roba per a esportistes de running i diversos complements de roba urbana.

Publicitat