L’Oficina Local d’Habitatge amplia el seu horari

0
78

L’Oficina Local d’Habitatge atendrà al públic des d’aquesta setmana també els dijous per la tarda. Fins ara, aquest servei només obria els dijous al matí. L’ampliació de l’horari es fa d’acord amb el conveni signat per l’Ajuntament de la Llagosta i el Consell Comarcal del Vallès Oriental, organisme que es farà càrrec ara de la gestió de l’Oficina Local d’Habitatge. La modificació del sistema de gestió va ser aprovada per l’Ajuntament durant un ple celebrat al maig.

Les persones que hagin de fer alguna consulta a l’Oficina Local d’Habitatge hauran de demanar cita prèvia a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania. Aquest servei ofereix, entre d’altres, informació i assessorament sobre la gestió d’ajuts per a la rehabilitació d’edificis d’ús residencial i d’habitatges i sobre la gestió de sol·licituds per a l’accés al registre de sol·licitants d’habitatges amb protecció oficial.

En els darrers anys, s’havia encarregat de la gestió de l’Oficina Local d’Habitatge l’empresa municipal Gestió Municipal Sòl i Patrimoni. Ara, el Consistori considera que és millor que d’aquesta tasca s’encarregui el Consell Comarcal. En concret, s’entén que el Servei d’assistència tècnica de medi ambient i territori que el Consell Comarcal del Vallès Oriental ve oferint als ajuntaments de la comarca és més beneficiós per a l’Ajuntament, tant des d’un punt de vista econòmic com des de la prestació proposada.

El conveni amb el Consell Comarcal estarà vigent fins al 31 de maig de 2023. El Consistori pagarà anualment 14.012,82 euros pel servei.

Publicitat