Divendres, 30 octubre 2026
19.5 C
La Llagosta

La prèvia

Futbol
El CE La Llagosta ocupa el 13è lloc, del grup 5 de la Tercera Catalana, amb quatre punts. El proper duel serà diumenge al Camp Municipal de Futbol Joan Gelabert, a les 18h, contra el Llinars, que és 7è amb nou punts.

El CE La Llagosta B és 10è, del grup 10 de la Quarta Catalana, amb sis punts i dissabte rebrà el Santa Eulàlia, que és 13è amb cinc punts. El partit serà al Camp Municipal de Futbol Joan Gelabert a les 18h.

El CD Viejas Glorias, a la Preferent de veterans, és penúltim sense punts. Els llagostencs visiten dissabte el Vista Mar Legends, que és 15è amb dos punts.

Futbol sala
El sènior A del FS Unión Llagostense ocupa el 4t lloc, del grup 1 de Preferent, amb sis punts. El proper duel dels llagostencs serà dimarts a la pista del CET 10, tercer amb nou punts. El duel correspon a la primera jornada del campionat.

El sènior B del FS Unión Llagostense té jornada de descans.

El sènior femeníní del FS Unión Llagostense té jornada de descans.

La Concordia té jornada de descans.

Handbol
L’HC Vallag femení ocupa el 8è lloc, del grup B de la Primera Catalana, amb quatre punts. Diumenge, a les 17.30 h, rebrà al Poliesportiu Antonio García Robledo el Sant Cugat B, 7è amb sis punts.

L’HC Vallag masculí és quart, del grup B de la Segona Catalana, amb sis punts. Diumenge, al Poliesportiu Antonio García Robledo a les 19h, el Tortosa, 11è amb tres punts.

Bàsquet
El CB la Llagosta 2017 té jornada de descans.

Petanca
El sènior A del CP La Llagosta, del grup 1 de la Primera Divisió, tancarà diumenge la primera volta del campionat com a local i contra el Buenavista.

El sènior B, al grup 3 de la Quarta Divisió, visitarà diumenge el Trafalgar B.

El sènior C, al grup 5 de la Quarta Divisió, visitarà diumenge el Can Sant Joan.

Vòlei
El Club Vòlei La Llagosta femení té jornada de descans.

Publicitat

Publicitat

Més notícies