El Grup de Ball de Gitanes de la Llagosta celebrarà diumenge el seu 50è aniversari amb un programa d’actes commemoratius que començarà a les 9.30 h i s’allargarà fins al migdia. La jornada reunirà participants actuals i antics dansaires de l’entitat.
Els actes començaran a les 9.30 h amb una trobada al passeig de l’avinguda de l’Onze de Setembre, des d’on els participants es desplaçaran fins a la plaça d’Antoni Baqué. A les 10 h, s’hi farà una ofrena floral i, a les 11 h, una ballada conjunta de la colla actual i antics dansaires.
A les 12 h, se celebrarà una missa commemorativa en record de totes les persones que han format part de l’entitat al llarg d’aquestes cinc dècades. Finalment, a partir de les 14 h, tindrà lloc un dinar de germanor al Centre Cultural, amb la participació prevista d’un centenar de persones.



