Miguel Chica, de l’HC Vallag, ha estat el màxim golejador dels dos grups de la Segona Catalana d’handbol. El llagostenc va marcar un total de 252 gols en 26 partits. Això fa que Chica tingui una mitjana de 9,6 gols per partit.
L’HC Vallag va acabar al setè lloc, del grup A de la Segona Catalana, amb 33 punts i va lluitar per l’ascens, tot i que al tram final va perdre totes les opcions. “No m’esperava tenir una temporada tan bona, és un premi individual. Tot i això, l’objectiu era lluitar per l’ascens”, explica Chica, que ha estat un fix al lateral esquerre: “fa set anys vaig deixar de jugar, però la passada temporada em van trucar per tornar i no m’ho vaog pensar gaire, tenia moltes ganes”.
El projecte del sènior masculí tindrà continuïtat la propera temporada amb el bloc de jugadors i el tècnic, Juan Sandoval. “L’objectiu és l’ascens”, augura Chica, que confirma que seguirà la propera campanya amb l’HC Vallag.



