El Goshindo Ikigai Schools La Llagosta va guanyar 21 medalles al Campionat d’Espanya de nihon tai jitsu, que va tenir lloc el passat cap de setmana a Móstoles, a Madrid. El campionat estatal va aplegar 16 esportistes del gimnàs de la nostra localitat, d’entre les categories d’aleví a sènior.
En la modalitat goshin shobu, el club va guanyar cinc medalles d’or, tres de plata i cinc de bronze. Pel que fa a kumite, van ser cinc d’or, una de plata i dues de bronze.



