Dijous, 11 juny 2026
19.5 C
La Llagosta

El Goshindo Ikigai guanya 21 medalles a l’estatal de nihon tai jitsu

El Goshindo Ikigai Schools La Llagosta va guanyar 21 medalles al Campionat d’Espanya de nihon tai jitsu, que va tenir lloc el passat cap de setmana a Móstoles, a Madrid. El campionat estatal va aplegar 16 esportistes del gimnàs de la nostra localitat, d’entre les categories d’aleví a sènior.

En la modalitat goshin shobu, el club va guanyar cinc medalles d’or, tres de plata i cinc de bronze. Pel que fa a kumite, van ser cinc d’or, una de plata i dues de bronze.

Publicitat

Publicitat

Més notícies