El sènior A del FS Unión Llagostense té a tocar el campionat del grup 2 de la Segona Catalana i l’ascens a la Preferent. L’equip llagostenc va golejar diumenge el Fénix, quart classificat, per un contundent 7 a 1, i s’ha situat líder de l’agrupació quan només falta una jornada per acabar la temporada.

El sènior A va sortir a la pista del Pavelló Antonio García Robledo en tromba i en cinc minuts ja guanyava per 2 a 0 amb els gols de Joel Fernández, que obria la llauna, i Sergio Cruz, en una rematada de córner. A partir d’aquí, els llagostencs, encoratjats per una graderia plena, van gaudir d’ocasions per ampliar l’avantatge, però sense punteria. Poc abans del descans, els visitants es van créixer davant els dubtes locals i en una acció al contraatac van escurçar l’electrònic. A la represa, el FS Unión Llagostense va esvair qualsevol dubte amb el gol de Sergio Cruz per posar el 3 a 1.
El Fénix va creure en la remuntada jugant de cinc, però Jan Gilabert es va encarregar d’esmicolar-la amb un gol des de la seva porteria. Amb el 4 a 1 el partit es va trencar a favor dels locals i es van anar succeint els gols d’Alejandro Bayon (5-1), Joel Fernández (7-1) i un gol en pròpia porteria visitant (6-1).
El FS Unión Llagostense depèn d’ell mateix per guanyar el campionat en l’última jornada i pujar a Preferent. És líder amb 58 punts i té un marge de dos amb el segon, el Cerdanyola 2006, i de tres amb el tercer, la Safa Sabadell. Diumenge, a les 19.20h al Pavelló Antonio García Robledo, serà el Sabadell Femení, penúltim classificat. Si venç el sènior A, guanyarà el títol de lliga i si puntua, com mínim, s’assegurarà el segon lloc i l’ascens a Preferent. “Sabíem que avui era un dia complicat i ho hem pogut superar. Ara estem on volem estar, però encara queda una jornada i hem de guanyar l’últim partit per quedar campions”, deia el tècnic Jordi Pavón.

Pel que fa al sènior B, que no va competir el passat cap de setmana, s’ha assegurat el segon lloc del grup 5 de la Tercera Catalana i el possible ascens a la Primera Catalana. Diumenge, tancarà el campionat al Pavelló Antonio García Robledo a les 18h, contra La Cúpula Bar-Bar Los Cuesta.



