Dijous, 21 maig 2026
19.5 C
La Llagosta

El FS Unión Llagostense s’assegura l’ascens a la Primera Catalana

El sènior A del FS Unión Llagostense s’ha assegurat, matemàticament, l’ascens a la Primera Catalana. L’equip dirigit per Jordi Pavón va guanyar dissabte contra El Ático, per 3 a 11, i va assegurar-se acabar la temporada -quan encara falten sis jornades- entre els nou primers classificats.

L’equip llagostenc va imposar-se còmodament contra un rival de la part baixa. Els golejadors del conjunt de la nostra localitat van ser Sergio Heredia, amb tres gols, Álvaro Gómez i Carlos Rodríguez, amb dos, i Joel Fernández, Faisal Raiss i Ian Espinosa.

El FS Unión Llagostense és segon, del grup 2 de la Segona Catalana, amb 43 punts i empata amb el tercer, el Fénix. Líder és el Cerdanyola 2006 amb 46. Els tres primers classificats tenen un partit pendent. En quarta posició hi ha la Safa, amb 42.

Un cop assolit l’ascens a Primera, el sènior A lluitarà fins a final de temporada per acabar entre els dos primers classificats i obtenir l’ascens a Preferent. El proper partit dels llagostencs serà dijous amb el duel ajornat contra l’Escola Pia Sabadell C, al Pavelló Antoni García Robledo a les 21.20 h.

Pel que fa al sènior B, al grup 5 de la Tercera Catalana, va empatar la passada jornada a la pista de la Unió FS Mollet, 2 a 2. Els golejadors van ser Patxi Heredia i Álex Pérez. El segon equip ocupa el segon lloc amb 42 punts i està a cinc del líder, l’Sport Sala B. El proper compromís del sènior B serà dissabte contra l’Arrahona Nou Escorial, penúltim amb deu punts. El duel es jugarà al Pavelló Antonio García Robledo a les 17.30 h.

Publicitat

Publicitat

Més notícies