Diumenge, 12 juliol 2026
19.5 C
La Llagosta

La Concordia empata contra el Racing Pineda (3-3) i perd a Sant Quirze (1-0)

El CD La Concordia va jugar dos partits en tres dies amb un balanç d’un punt de sis possibles. El passat divendres, l’equip llagostenc va empatar a la pista del Racing Pineda, 3 a 3, en el duel ajornat; i diumenge va perdre a la pista del Sant Quirze, per 1 a 0.

Els dos compromisos van ser dirigits per Ivan Beas, que és l’actual president i que s’ha encarregat de substituir a Juan González, que va ser destituït el passat divendres. “Ara per ara serè jo l’entrenador del sènior femení. Estem buscant un nou entrenador, però de moment serè jo qui dirigirà l’equip”, assenyala Beas, que ja ha estat l’entrenador de La Concordia en altres etapes: “sabem que és difícil trobar ara un entrenador, ja amb la temporada encetada, però creiem que s’havia de fer perquè no ens agradava com vèiem jugar a l’equip”.

La Concordia ocupa el setè lloc, el grup 1 de la Primera Catalana, amb 11 punts i diumenge rebrà el Masnou, que és cinquè amb 13 punts. El duel tindrà lloc al Pavelló Antonio García Robledo a les 12 h. “L’objectiu que tenim és acabar entre les cinc primeres classificades, això no canvia”, augura Beas, que confia sumar el primer triomf a la banqueta diumenge.

Publicitat

Publicitat

Més notícies