El CE La Llagosta va sumar dissabte la tercera victòria de la temporada després de guanyar contra l’Olímpic La Garriga B, per 0 a 5. L’equip dirigit per Dani Hernández va marxar al descans per un contundent 0 a 4 amb els gols d’Oriol Montardit, amb un doblet, Miguel Flores i Alejandro Castro. En la represa, Jalal Kasmi va fer el cinquè, i definitiu.
La Llagosta ocupa el tercer lloc, del grup 5 de la Tercera Catalana, amb deu punts i està a tres del líder, el Canovelles, i a un del segon, el Sant Celoni. Dissabte, rebrà al camp Municipal de Futbol a les 17.30 h, el Montornés Norte, que és dotzè amb sis punts.
Dos fitxatges
La Llagosta segueix reforçant la plantilla i ha incorporat dos jugadors, recentment. Un d’ells és el davanter Jalal Kasmi, que en dos partits ja ha marcat un gol, i el central Sergio Baena, que encara no ha pogut debutar.
D’altra banda, el sènior B del CE La Llagosta, al grup 13 de la Quarta Catalana, va guanyar contra el Lliçà de Vall B, per 1 a 0. Ocupa el cinquè lloc amb nou punts i dissabte visitarà el Montcada B, que és tercer amb deu punts.



