Diumenge, 05 octubre 2025
19.5 C
La Llagosta

L’Ajuntament celebra avui dimarts un ple extraordinari

L’Ajuntament de la Llagosta celebrarà avui (19.30 h) un ple extraordinari. Un dels temes que es debatran és una moció presentada pels grups municipals del PSC i de LLEC per la fi immediata i urgent de la guerra a Gaza.

Al ple també es tractarà una moció presentada pels grups municipals del PP, ERC i LLEC per demanar l’ampliació de l’espai a la revista municipal per a tots els grups municipals.

Un altre dels punts de l’ordre del dia serà la proposta d’aprovació de la diagnosi i del Pla d’acció del programa La Llagosta, ciutat amigable amb les persones grans 2025-2028.

També, es debatrà avui la proposta de l’ampliació del termini d’execució del contracte de les obres de rehabilitació de la masia de Can Baqué.

El ple finalitzarà amb el torn de precs i preguntes.

La sessió es pot seguir pel canal de YouTube de l’Ajuntament de la Llagosta i per Ràdio La Llagosta.

Publicitat

Publicitat

Més notícies