Dissabte, 06 juny 2026
19.5 C
La Llagosta

Antonio García Robledo dóna el tret de sortida a la Festa Major

La Festa Major de la Llagosta ja està en marxa. Antonio García Robledo ha estat l’encarregat de donar el tret de sortida a cinc dies de celebració amb el pregó que ha protagonitzat des del balcó de l’Ajuntament.

García Robledo, acompanyat per l’alcalde, Óscar Sierra, i altres regidors, s’ha mostrat emocionat pel fet de ser el pregoner. L’esportista ha recordat moments de la seva infància a la Llagosta. García Robledo ha destacat que la Llagosta sempre ha estat la seva casa. El llagostenc ha convidat a la població a gaudir de la Festa Major.

L’alcalde ha estat l’encarregat de donar pas al pregoner, però abans ha agraït a totes les entitats la seva aportació a la Festa Major.

Publicitat

Publicitat

Més notícies