L’Oficina de Català de la Llagosta, dins el marc dels espais segurs d’ús de català, ha organitzat aquest mes una nova edició de les Passejades en Català. En aquesta ocasió, les persones participants van fer una caminada des del Parc Popular fins a l’Arbreda de l’Alomar, on van fer una descoberta guiada de l’espai natural, a càrrec dels naturalistes Xavier Sanz i Horacio Matas.
Durant la jornada, els participants van poder conèixer de prop la flora, la fauna i l’ecosistema local, tot practicant el català en un entorn proper i de confiança, ideal per posar en pràctica la llengua en contextos reals.
D’altra banda, per posar punt final al curs 2024-2025, l’Oficina de Català celebrarà dijous, 26 de juny, l’acte de cloenda dels espais segurs d’ús de català. L’activitat tindrà lloc a les 16.30 h a la Sala d’Exposicions de Can Pelegrí i comptarà amb les persones usuàries del Club de Lectura Fàcil en Català, la Tertúlia en Català i el Voluntariat per la llengua.
La cloenda inclourà el lliurament de diplomes i un petit refrigeri, i comptarà amb la presència de la regidora de Serveis Socials i Atenció a la Ciutadania, Raquel Martínez, en representació de l’Ajuntament.



