El CE La Llagosta va celebrar en la penúltima jornada del campionat la permanència matemàtica a la Tercera Catalana. L’equip llagostenc va gaudir d’un cap de setmana totalment favorable amb el seu triomf contra el Viladecans B (3-2) i les derrotes dels seus principals perseguidors, l’Espluguenc B i Valldoreix. Tot plegat, fa que La Llagosta pugui celebrar la permanència de la categoria.
Per assolir la salvació, La Llagosta ha encadenat la millor ratxa de la temporada amb tres victòries i un empat. En l’últim duel, l’equip de la nostra localitat va haver de capgirar el marcador amb l’1 a 1 de Biel Monge, al minut 46; el 2 a 2 d’Alba; al minut 88; i, finalment, el 3 a 2 de Xavier Hernández, al minut 89.
El CE La Llagosta puja fins al 10è lloc, del grup 11 de la Tercera Catalana, amb 31 punts i té un marge de quatre amb el possible descens i de nou, amb el descens directe. En l’última jornada de la temporada, La Llagosta visitarà dissabte a l’Albirrojita de Catalunya, que ocupa el 7è lloc amb 37 punts.



