L’HC Vallag masculí va perdre diumenge a la pista del Montgrí, per 45 a 43, en la penúltima jornada de la temporada. L’equip llagostenc acabarà la lliga en l’última posició perquè ja no pot avançar el penúltim classificat, que precisament és el Montgrí.
El Vallag, ja descendit, tancarà la temporada diumenge, al Pavelló Antonio García Robledo a les 19 h, contra el Sant Andreu de la Barca, que és 12è amb 20 punts.
Pel que fa a l’HC Vallag femení, va tenir jornada de descans la passada setmana. Divendres, jugarà l’últim partit de la temporada i ho farà al Pavelló Antonio García Robledo, a les 21.15 h, contra el Montgrí. Les llagostenques acabaran la temporada al quart lloc, del grup B de la Primera Catalana.



