Dimecres, 07 maig 2025
19.1 C
La Llagosta

L’Ajuntament i la Diputació presenten el programa NEXES

El Saló de plens de l’Ajuntament de la Llagosta ha acollit aquest matí la presentació del programa NEXES a una quinzena de persones possibles beneficiàries. L’alcalde, Óscar Sierra, i la regidora de Serveis Socials, Raquel Martínez, han assistit a l’acte, que ha comptat amb la presència de tècnics de la Diputació de Barcelona i del Consistori llagostenc.

El programa NEXES de la Diputació de Barcelona va adreçat a persones grans en situació de soledat. A la Llagosta, està previst que 12 persones es beneficiïn d’aquest projecte, que té com a objectius identificar situacions de soledat entre les persones grans i conèixer l’entorn de relacions i les necessitats socials que tenen; facilitar que les persones grans participin en activitats del municipi per ajudar-les a ampliar les
rela­cions amb un impacte positiu en la vida quotidiana i identificar i implicar serveis, equipaments, entitats i comerços per detectar situa­cions de soledat, entre d’altres. Les persones beneficiàries tindran un seguiment personalitzat.

Publicitat

Publicitat

Més notícies