Dissabte, 25 gener 2025
12 C
La Llagosta

L’HC Vallag tanca l’any com a cuer de la Primera Catalana

L’HC Vallag va tancar el 2024 amb una derrota contra el GEIEG, per 16 a 27, que el deixa en l’últim lloc del grup B de la Primera Catalana. L’equip dirigit per Marc Gironella va anar a remolc durant tot el partit, sense cap opció de capgirar l’electrònic. Al descans, el duel estava 8 a 13 a favor dels visitants i a la represa el GEIEG va mantenir l’alt ritme de joc.

El Vallag és cuer amb quatre punts, empatat amb el penúltim, el Montgrí; i l’antepenúltim, el Sant Fost. La salvació pels llagostencs queda a dos punts, que ocupa el Molins al quart lloc per la cua. El pròxim partit del Vallag serà l’11 o 12 de gener, a casa, contra un rival directe per la permanència, el Montgrí.

Pel que fa al sènior femení, va perdre contra el Canovelles, per 25 a 28, i ha baixat fins al tercer lloc, del grup B de la Primera Catalana, amb 20 punts, que empata amb el segon, el Sant Fost, i el quart, la Penya Blaugrana Montmeló. Líder és el Canovelles amb 22 punts.

El pròxim partit de les llagostenques serà el cap de setmana del 18 i 19 de gener a la pista del Montgrí, que és antepenúltim amb quatre punts.

Publicitat

Publicitat

Més notícies