Pau Ramos s’ha classificat per a la fase final del Campionat d’Espanya sub-19 amb la selecció de Catalunya. L’esportista de la nostra localitat va participar amb èxit en la fase prèvia de l’estatal, que va celebrar-se la setmana passada a Galícia.
Catalunya ha guanyat els quatre partits disputats de la fase prèvia, amb golejades. El passat dimecres, la sub-19 catalana va imposar-se contra Navarra, per 1 a 7; dijous, contra Castella i Lleó, 3 a 5; dissabte, contra Castella-la Manxa, 3 a 6; i diumenge, contra Galícia, els amfitrions, 1 a 9. Pau Ramos ha marcat un total de tres gols, fent una diana en cadascun dels partits, excepte contra Castella-la Manxa.
Catalunya sub-19 s’ha classificat com a primera de grup per a la fase final del Campionat d’Espanya, que se celebrarà del 26 al 29 de desembre.


