Dissabte, 18 gener 2025
9.2 C
La Llagosta

El CD La Concordia celebrarà els 50 anys amb una festa al Parc Popular

El CD La Concordia celebrarà dissabte una festa al Parc Popular per celebrar els 50 anys, que estarà oberta a tota la ciutadania. L’entitat llagostenca, a més, ha organitzat diferents partits de futbol i futbol sala al llarg del dia.

La festa dels 50 anys de La Concordia començarà al Poliesportiu Antonio García Robledo amb un partit de l’escoleta, a les 12 h, i de l’infantil, a les 13 h. A la tarda, a les 16.15 h, jugarà un partit l’equip màster femení. A partir de les 17.30 h, l’activitat esportiva es traslladarà fins al Camp Municipal de Futbol Joan Gelabert amb un triangular entre exjugadors de La Concordia, el CD Viejas Glorias i el primer equip del CE La Llagosta.

L’acte de cloenda de la festa serà a partir de les 20.30 h al Parc Popular amb música i ball. A més, hi haurà servei de bar i venda de carn a la brasa. Durant la festa, el club retrà homenatge a una quinzena de persones vinculades amb l’entitat al llarg dels seus 50 anys d’història. El club, a més, recorda que els homenatges es fan en memòria del desaparegut Pedro Pinilla, membre històric de l’entitat.

Publicitat

Publicitat

Més notícies