Dissabte, 28 gener 2023
3.4 C
La Llagosta

La ciutadania va fer servir 2.898 vals de descompte en la campanya de Nadal

La campanya de promoció del comerç local que va fer durant el Nadal l’Ajuntament de la Llagosta es va saldar amb 2.898 vals de descompte utilitzats per la ciutadania, 338 més que al 2021. Amb aquesta iniciativa es van mobilitzar als establiments comercials de la Llagosta un mínim de 86.940 euros, uns 20.000 més que a l’edició anterior de la campanya.

Per fer servir els vals lliurats per l’Ajuntament a totes les famílies de la nostra localitat s’havia de realitzar una compra de 30 euros com a mínim en qualsevol de les 57 botigues que es van sumar a la campanya.

La majoria de vals (29%) es van utilitzar a drogueries o perfumeries; en botigues d’alimentació (24%), en moda i complements (20%), en perruqueries, bellesa i salut (6%), en regals (4%), en electrònica, fotografia i informàtica (3%) i en restauració (2%), com a dades més destacades.

L’any anterior, la majoria de vals (46%), es van utilitzar al comerç quotidià no alimentació, especialment drogueries i perfumeries; en moda i complements (botigues de calçat i roba), un 33%; en alimentació, un 10%; en serveis a les persones (perruqueries), un 5%, i en restauració i equipament de la llar, un 3% aproximadament en cadascun.

“El balanç és positiu, ja que tant el comerç com la ciutadania han participat en aquesta campanya”, ha destacat la regidora de Comerç de l’Ajuntament de la Llagosta, Isabel Rodríguez. “En aquesta ocasió, hem implantat un nou sistema per fer més àgil als comerços participants la gestió dels vals de descompte”, ha indicat Rodríguez. “La nostra voluntat és que aquesta campanya tingui continuïtat”, ha avançat la regidora. Isabel Rodríguez ha explicat, d’altra banda, que també “continuarem donant suport a les entitats que agrupen els comerços de la Llagosta per dinamitzar el comerç local”.

Publicitat

Publicitat