Els usuaris de la Biblioteca de la Llagosta que han participat durant els darrers mesos en una enquesta sobre el grau de satisfacció d’aquest servei li han posat una mitjana d’un 8,4. En total, 115 persones van omplir l’enquesta. El 73% dels enquestats eren dones i el 46%, persones d’entre 40 i 64 anys. Dels 115 enquestats, 36 li posen de nota un 9 a la Biblioteca; 29, un 8; i 25, un 10, com a resultats més significatius.
Pel que fa a la valoració de les instal·lacions, els usuaris puntuen amb un 8,6 la neteja; amb un 8,1 la comoditat; i amb un 7,6 l’equipament i l’idoneïtat.
Un 71,3% dels enquestats han consultat alguna vegada material bibliogràfic d’aquest servei. La valoració del material bibliogràfic també és molt bona i aquí destaca una nota del 7,9 per l’estat físic i la disponibilitat i accés.
Un 90,43% dels enquestats han utilitzat alguna vegada el servei de préstec. En aquest apartat, puntuen amb un 8,7 les renovacions i amb un 8,6 els préstecs.
El 42,61% han utilitzat alguna vegada el servei d’internet i ofimàtica. Aquí es puntua amb un 7,6 el servei d’impressions.
El 40,87% han utilitzat en alguna ocasió el servei de wifi, que puntuen amb un 7.
El 67,83% coneix les activitats de la Biblioteca i valora amb un 7,7 la seva varietat. Pel que fa a la comunicació i difusió de les activitats i els serveis, la nota més alta, un 7,8, és per als programes i cartells en paper.
L’atenció del personal és puntua amb un 8,9 i 52 enquestats van a la Biblioteca alguns cops per setmana.
L’enquesta de satisfacció del servei es va elaborar amb la col·laboració de la Unitat d’Estadístiques i Qualitat de la Gerència de Serveis de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, que també ha proporcionat eines per al buidatge i tractament de les dades.
A partir d’aquí es tindran en compte totes les dades obtingudes, els suggeriments i comentaris dels usuaris per tal d’introduir millores en el servei.