L’Ajuntament de la Llagosta ha posat en marxa avui la nova Seu Elèctronica. La principal novetat és que per fer qualsevol tràmit amb l’Ajuntament mitjançant la Seu Electrònica serà necessari identificar-se amb un certificat digital, tal com marca la Llei 39/2015 de Procediment administratiu comú de les administracions públiques, per donar seguretat jurídica a les tramitacions.
L’Ajuntament expedeix certificats digitals a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC). També existeix l’opció de donar-se d’alta a l’IdCAT mòbil a la mateixa Seu Electrònica. Aquest sistema genera una contrasenya que es rep amb un missatge al telèfon mòbil cada vegada que es vol fer un tràmit.
Des de la Seu Electrònica, també es poden rebre notificacions electròniques sobre els tràmits realitzats amb l’Ajuntament, es pot accedir als expedients generats per la sol·licitud per veure en quin estat estan i aportar documentació en el cas que sigui requerida. Les empreses, associacions i professionals col·legiats estan obligats per llei a fer els tràmits amb l’Administració de forma telemàtica. La ciutadania pot escollir entre aquest sistema o el presencial a l’OAC.
Si es necessita algun tipus d’ajuda relacionada amb el funcionament de la Seu Electrònica, es pot fer servir aquest formulari.