El primer equip del Club Esportiu la Llagosta va sumar diumenge la segona victòria de la temporada com a local contra el Sant Fost. Els llagostencs van guanyar per 3 a 0 amb dos gols de Miquel Marfà i un de Lucas García.
El conjunt dirigit per Humberto Velasco va superar un partit complicat i disputat amb un resultat ampli. L’1 a 0, de García, va arribar poc abans del descans. El gol de la tranquil·litat el va marcar Marfà al minut 61 amb una falta directa. El mateix Marfà va dictar sentència amb el 3 a 0 al minut 78.
El CE la Llagosta puja fins a la novena posició del grup 8 de la Quarta Catalana amb 18 punts, empatat amb el Roureda, al vuitè lloc, i l’Escola de Futbol Base de Sentmenat, al desè. El proper partit dels llagostencs serà l’últim oficial del 2016 i es disputarà aquest cap de setmana al camp del Cercle Sabadellès 1856, que és el segon classificat amb 25 punts i que ve de guanyar pr 0 a 1 contra l’Escola de Futbol Base de Ripollet.