Cartes febrer 2015

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CEM El Turó
L’Ajuntament vol aclarir, en relació a la carta publicada per un grup d’usuaris del CEM El Turó, que tant abans com ara s’han atès totes les demandes i queixes que han estat plantejades no només per la gestió del CEM El Turó, sinó per qualsevol altre tema. Cal dir que mai s’ha contestat a ningú es lo que hay o lo tomas o lo dejas. Això és faltar a la veritat. El CEM El Turó és un centre amb moltíssimes activats diàries, on s’ha millorat tot: neteja, atenció a l’usuari, seguretat, nivell professional dels monitors, espais, confortabilitat i, per sobre de tot, les activitats. Potser hi ha mancances en la gestió, però la perfecció no existeix i els professionals ho fan el millor possible per aconseguir l’excel.lència. No es pot dubtar de la seva implicació. Tota crítica cal interpretar-la de forma positiva, sempre per millorar, però aquesta ha de ser objectiva, no només basada en expectatives personals que de vegades poden ser molt elevades i que, per molt que es treballi, no poden ser satisfetes.
Des que l’empresa municipal s’encarrega de la gestió del CEM El Turó, aquest equipament ha millorat en tots els aspectes. És cert que el complex esportiu necessita inversions, però aquestes han d’anar destinades a benefici de tothom i no d’una part dels usuaris. Des que l’Ajuntament es va fer càrrec de la gestió, el CEM El Turó ha augmentat el nombre d’abonats, d’activitats i de serveis amb un grau de satisfacció, d’acord amb les enquestes,
de notable. És injust, per tant, presentar un escenari d’abandonament de la gestió i l’atenció. Això és faltar a la veritat. Totes les queixes rebudes han tingut sempre resposta per part de la direcció del centre o de l’Ajuntament, en aquest últim cas amb data de sortida del registre municipal del 5 de desembre de 2014. Restem a la vostra disposició, com ha estat i serà sempre, per atendre tots els vostres suggeriments.
Àrea municipal d’Esports

Gracias
Desde Rems queremos agradecer a la Obra Social La Caixa, y en particular al director de la sucursal de La Llagosta, el donativo aportado de 1.500 euros, que servirà para la mejora nuestras de instalaciones y así poder asumir nuevos proyectos solidarios y de apoyo a las familias desfavorecidas. Por lo que respecta a la campaña de Navidad, queremos expresar también nuestro agradecimiento a las entidades y empresas que han colaborado con nosotros: Lékué, Casa Andalucía, Asociación Rociera, Joventut Handbol, La Llagosta més Activa, PSC, AMPA Joan Maragall y Ayuntamiento de La Llagosta. Así como también a la ciudadanía que se ha volcado en ayudar para que la campaña de Navidad haya sido un éxito. Gracias.
Rems

Maneras del honor que no dan honor
Recuerdo que una vez en un periódico apareció una noticia vulgar, con un comentario En la calle de Pio Paredes,un perro propiedad del marques salvatierras – mordió a un obrero que tuvo que ser asistido en la casa cultural de socorro. Llamamos la atención de las autoridades para que el hecho no se repita insinuando que al dueño del perro se le debe poner una sanción por no haber puesto al perro en condiciones legales de salir a la vía pública. Al día siguiente de esta pequeña noticia, el director coordinador del periódico donde se insertó dicha noticia “¡es usted un imbécil!; me ha puesto en un compromiso formidable con lo del perro del Marqués de Salvatierras. ¿Usted no sabe que el Marqués es dueño-accionista del Periódico donde usted escribe? Es preciso si quiere conservar su pan-una rectificación. El periodista rectificó; sólo que de esta forma, socarrona y perspicaz:” Rectificación: Ayer diríamos, con ocasión de una noticia de sucesos, que el perro del Sr. Marqués de salvatierras había mordido a un obrero. Mejor informados PODEMOS asegurar que la verdad es que ocurrió al contrario: es decir, que fue el Obrero el que mordió al perro del Sr. Marqués de salvatierras. Lo que hacemos constar en honor a la verdad y saliendo por el prestigio de este periododico.”
Bueno; pues de entonces a hoy –en este respecto no ha llovido nada; habrá periodistas que tengan el humor de una rectificación así; pero la mayoría rectifican en serio. Es decir: no tienen que rectificar noticias Molestas para el Privilegio, porque han estudiado tanto que las construyen con un aplomo e indecoro agradecibles ¡Pobres periodistas, pobres periódicos y pobres lectores!
Bartolome Fraile Canovas, en Honor a mi abuelo Manuel Fraile Corona que nació el 7 de abril 1892 periodista EJEMPLAR de la REVISTA POPULAR de CORDOBA del 1927 de 15 céntimos el ejemplar.

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