Dijous, 28 març 2024
15.9 C
La Llagosta

Cartes febrer 2014

08CentVint
D’entrada vull agrair l’esforç i la dedicació de les persones que fan possible aquest informatiu. Però seré directe: No m’agrada l’informatiu de la Llagosta 08CENTVINT. No m’agrada que es digui Informatiu de la Llagosta quan no hi ha editorial (que mostraria independència) i sí, en canvi, parrafada institucional del nostre batlle. Potser si es digués Informatiu institucional de la Llagosta canviaria la meva opinió.
No m’agrada que les entitats/ associacions, que són les que generen la majoria d’activitats al poble, quedin arraconades a mitja pàgina en forma d’agenda. Potser caldria que es donés més visibilitat a l’ànima de la Llagosta minimitzant la presència de marques comercials polítiques que ja disposen dels seus propis mitjans per fer-nos arribar les seves idees i desgavells. I ja de pas, una pregunta: Quina quantitat paguen els partits polítics per publicitar-se al nostre informatiu?
I en definitiva… no m’agrada que algú hagués pensat que n’hi havia prou amb decorar la façana i posar-li un nom cool al butlletí per tal que semblés que s’hi havia fet algun canvi. Una petició: Articles com el de José Luis Mediavilla, publicat al número 6, són molt enriquidors i haurien de tenir continuïtat dins l’informatiu local.
Xavi Tolentino Marjanet

Gràcies
Hemos transitado del 2013 al 2014 con alivio y esperanza. Alivio de despedir por fin a un año nefasto y esperanza de que el que se inicia sea un poco mejor. Hemos organizado desde La Llagosta + Activa un par de actos que nos han devuelto mucho más de lo que hemos aportado. En el Quinto de Nadal, cobijado en los Candiles, vimos vecinos y vecinas con muchas ganas de pasarlo bien y de participar en un entretenimiento familiar. Nos llevamos los bolsillos llenos de momentos buenos y queremos agradecer la participación de todos en el Quinto de Nadal.
Organizamos también un concierto solidario, con la banda Quarantine, para recaudar fondos a partes iguales para juguetes, que distribuyó Rems, y alimentos, que se entregaron a Cáritas. Esta vez la solidaridad no viajaba a países lejanos, sino que se desplazaba a muy poquitos metros, para alcanzar a nuestros propios vecinos. Y otra vez, en La Llagosta + Activa nos trajimos más de lo que llevamos, porque cada una de las personas que hicieron posible que comprásemos más de 70 juguetes y más de 250 kilos de alimentos nos dieron una gran lección de solidaridad: el Mercat Municipal, Àrea Distribucions, Language Center, Matas-Prevanz, Quarantine, Los Candiles, Rems, Cáritas y un sinfín de comercios colaboradores y llagostenses, que aportaron su grano de arena. Todas las personas que estáis detrás de esos comercios, empresas o entidades, nos habéis regalado la imagen de La Llagosta que más nos gusta: solidaria, vecinal, próxima y humana. Muchas gracias.
La Llagosta + Activa

Publicitat

Publicitat

Més notícies