Dilluns, 25 agost 2025
24.1 C
La Llagosta

Antonio García Robledo rep la medalla i la insígnia d’or de la federació espanyola

Antonio García Robledo va rebre la medalla i la insígnia d’or al mèrit esportiu de la federació espanyola d’handbol durant la gala de dissabte dels Premis Nacionals, celebrada a Cartagena. El llagostenc, que fa unes setmanes va retirar-se com a jugador professional d’handbol, tanca la temporada amb una nova distinció individual, que reconeix la seva àmplia trajectòria esportiva.

“És molt important per a nosaltres que la federació tingui aquesta mena de detalls, així que estic agraït i ple d’orgull”, deia el llagostenc en acabar la cerimònia als mitjans de la federació espanyola, que afegia: “he viscut intensament cadascun dels partits jugats amb la selecció espanyola i que per banda de la federació tingui un reconeixement així, i davant de tanta gent estimada, fa que sigui molt especial”.

Tot i penjar les botes, el llagostenc continuarà vinculat amb l’handbol la pròxima temporada i al BM Granollers. El llagistenc serà el segon entrenador de l’absolut masculí, el responsable dels equips amateurs masculins del club i responsable d’un projecte escolar vinculat amb el BMG.

Publicitat

Publicitat

Més notícies